2008 m. birželio 10 d.

Pasistenkite apie tai negalvoti

Nesenai diskutavome su draugais per kiek laiko, jei atsitiktų nelaimingas atsitikimas, atvažiuotų greitosios medicinos pagalbos brigada. Ekspermento nedarėme, tiesiog pasvarstėme teoriškai, įvertinom ar žinome „greitukės“ telefono numerį skirtinguose mobilaus ryšio operatoriuose. Mintyse „išmieravome“ atstumą nuo GMP stoties iki kiekvieno namų, pagalvojome apie eismo salygas bei medikų užimtumą. Vienam iš mūsų pasisekė labiau- fantazijose GMP atvyks per 10 minučių. Kito prognozė buvo liūdnesnė. Lietuvišku stiliumi (džiaugdamiesi dėl kaimyno degančio stogo :)) konstatavome, jog į prašmatnų namą Kauno pakraštyje greitoji medicinos pagalba, jei nebus eismo kamščių, atvyktų per pusvalandį. Pusvalandis yra reliatyvi savoka. Mokyklos laikais pirmamo pasimatymo metu pusvalandis buvo nykstamai mažas dydis, o laukiant pirmo pasimatymo su medikais, kai ištinka staigi mirtis, susižeidžiama ar užspringstama, ko gero pusvalandis gali tapti amžinybe. Arba amžinybės pradžia, jei nežinai kaip padėti, o gali tik žiūrėti. Kažin ar apie tai galvoja žmonės, kurie investuoja į gražų kraštovaizdį bei aukštas tvoras aplink savo namą, o savo auklės nepaklausia: ar tu moki suteikti pirmąją pagalbą, jei kas nors atsitiks mano vaikui?


Tai yra įspėjanti reklama ant baseino dugno- gana realistiška. Nors visos, net ir makabriškos priemonės tinka, kurios padeda būti budriam, kai žaidžia baseine ar kieme mūsų vaikai, tačiau dar geriau tokiais atvejais mokėti efektyviai suteikti pagalbą.

3 komentarai:

Anonimiškas rašė...

baisi reklama, bet palieka efektą.

Anonimiškas rašė...

Joooo verta susimastyti,ne tik apie aukles bet ir apie darzeliu aukletojas.

Anonimiškas rašė...

Makabriska reklama,efektyvi,bet gal ne visuomenei.